måndag 17 augusti 2009

Roadtrip

Idag ska jag och Selma ge oss iväg till Värnamo för att hälsa på mina jobbarkompisar. Ska bli trevligt men känns lite nervöst också?!? Konstigt att bara hälsa på och sen få åka hem och inte jobba på lääänge. För tillfället känns det som jag aldrig kommer jobba mer, och det gör mig ingenting alls! Detta kommer ju säkert ändras under det kommande året och när det väl är dags blir det nog spännande att återuppta karriären ;-) Det ska bli kul att träffa de andra nya bebisarna som poppade ungefär samtidigt som Selma. Nu försöker jag söva lillan lite så att hon är på sitt mest strålande humör och charmar hela sjukhuset...lycka till!!!

2 kommentarer:

Johanna sa...

Vilken fin bakgrund! Ha det så trevligt i v-mo och vi ses på brunchen imorgon!

Marie sa...

Hoppas du har en behaglig dag på jobbet :-D

Kram!