tisdag 25 augusti 2009

100 besök

misstänker dock att det inte är 100 olika människor som kollar på bloggen, skulle istället satsa på att det är ca 10 personer ungefär. Idag har jag, Selma, Å och T hälsat på B och lille N i deras finfina hus. Vi käkade lite lunch och sen bjöds det på härlig fruktsallad och mumsig kaka. En sak som jag tänkt på nu när man umgås med många barn omkring är att mycket av umgänget sker på golvet och med bebisröster....

Selma ska som vanligt vara vaken när vi är någonstans men till sist däckade hon på min arm och tog en powernap. Det räckte inte så länge så när vi kom hem såg det ut såhär:
Hon somnade sött kl 15 och sover fortfarande, kors i taket!!! Under tiden passar jag på att laga massa kålpudding så att det ska finnas lunch att värma, det är inte alla dagar som det finns tid att laga mat. Nu ska jag passa på att göra ytterligare lite nytta...typ packa eller nåt!!


2 kommentarer:

Anna sa...

kan ju tillägga att inlägget skrevs klart kl 17 ungefär...

Mormor sa...

Mormor är inne varje dag och tittar.Nu kl. 20.41