söndag 16 augusti 2009

Premiär!

Då var det alltså dags att blotta lite av min glamorösa vardag som mammaledig, det låter ju fantastiskt spännande! Nu är det ju tyvärr så att min vardag inte är ett dugg mer glammig nu än tidigare, den är dock mer spännande enligt mitt eget tycke. För tillfället har vi ganska mycket på gång med den nya lilla familjemedlemmen som styr oss med järnhand, utöver det ska vi även bygga hus under det kommande året. Så förhoppningsvis kommer det finnas lite att läsa här, för dem som bryr sig (typ mamma, syrran, brorsan och förhoppningsvis en och annan kompis). Nu ska jag göra mig lite mer respektabel innan syster kommer på besök med sina små illbattingar!

4 kommentarer:

Marie sa...

Jag bryr mig såklart! Du har gjort så fint, ska bli spännande att se lite bilder och uppdateringar här!
Tack för senast förresten, vi behövde komma hemifrån en stund!

Kram

Malin sa...

wohoo! välkommen ut i bloggosfären, det ska bli kul att kunna läsa om vad som händer här! verkligen fin blogg o söt bild på hela familjen!! Tusen kramar, ses snart!

Anonym sa...

Jag kanske skulle skrivit här istället! Kul som sagt! Kram /Kattis

Mormor sa...

Va mysiga ni är. Alltid roligt att läsa barnens bloggar.