fredag 21 december 2012

Med hopp om variation!

Läste min egen blogg häromdagen...händer inte alltid när jag mest bloggar ifrån mobilen. Stackars satar som läser den säger jag bara. Den är ju för tusan superdeppig! Sömnbrist hit och sömnbrist dit, trotsiga barn och onda magar. Nej fy nu får jag allt rycka upp mig lite! Nu är Stefan långledig och jag hoppas att det ska lätta mitt synnerligen tunga sinne ;-). Skämt åsido. Det är tufft med två barn som är krävande på var sitt sätt. Ibland är det rosa fluff och ibland idel mörka moln. Dessvärre är det lättast att skriva om det mindre roliga eftersom det är då jag har mest behov av att skriva av mig. Jag tänker mig att jag en dag när allt lugnat ner sig kommer titta tillbaka här på bloggen och skratta åt eländet som ibland är huvudingrediens i livet. Men egentligen är det ju inte så himla illa och för det allra mesta njuter jag till fullo. MEN, sömnbrist kan göra vem som helst tokig och deprimerad... Här kommer lite juliga bilder iaf!



Inga kommentarer: