onsdag 19 december 2012

Ingen repris idag inte!

Jag ville inte återuppleva gårdagen igen och det lyckades jag med! Jag satsade på att leka med Selma jättelänge för att skapa lite positiv stämning och det funkade bra. Vi lekte bröllop i nästan två timmar (ok, jag erkänner att jag scannade av FB, insta och diverse bloggar under tiden) men det gör inget för Selma, bara jag sitter med och pratar lite åt dockorna och gosedjuren. Hon kommer ihåg vårt bröllop som om det vore igår. Hon lekte att hon var jag och så gick hon fram till Sagajuliasagadockorna och frågade moget om de ville hjälpa till att hälla upp vattnet när Agnes skulle döpas för Selma vågade inte själv... Lilla gumman. Agnes agerade farmor och ville hela tiden äta upp prästens långa toviga hår. Sen åt vi bröllopsmiddag och plockade fram tårtdekorationen - "du vet den där pappa hänger på din rygg mamma". Så kvällen har definitivt varit roligare än gårdagen. Enda negativa är att Agnes är ganska hostig och lite ledsen av och till. Känns inte som det kommer bli nån kanonnatt tyvärr.







Foto by Selma...man får ju intrycket av att jag har det rätt chilligt ;-)

Inga kommentarer: