lördag 1 december 2012

Bubblig!

Idag har vi haft en hemmadag. Vi har varit sådär riktigt klyschiga och umgåtts hela familjen ute i pulkabacken, bakat lussebullar (världens godaste för övrigt) och kollat film inne. Jag behövde en sån dag. Gå runt i fulkläder och känna mig riktigt muschig. Agnes har levt rövare värre än vanligt fast på ett väldigt positivt sätt. Hon har tränat stenhårt på ålandet, krypandet, klättrandet och ståendet. Hon har dock inte sovit mycket alls så kl 18.30 la jag en dyngtrött tös som däckade direkt. Jag och Selma hade en riktig mysstund i soffan då vi på riktigt filmvis satt och tävlade i vem som älskade den andra mest :-). Skämt åsido så har jag känt mig sådär tokkär i familjen. Finaste!
















Jag skrattade så jag dog, speciellt när rollerna var omvända!




Hmm... Hur ska man ta sig ut härifrån då?

Inga kommentarer: