lördag 13 oktober 2012

Pimp that wallpaper!

Vi är i full gång att planera och flytta runt lite här hemma för att Agnes ska få tillgång till sitt rum. Inte för att hon behöver det än men jag känner att det börjar svämma över av saker överallt som tillhör henne och de riktigt skriker efter en egen plats. Tapeten i hennes rum valdes ju inte med tanke på att det skulle bo ett litet flickebarn där utan mer för att jag helt enkelt tyckte den va snygg. Nu känns det ju lite lyxigt att tapetsera om en helt "ohålig" tapet som fortfarande är väldans fin. Dessutom är det ju lite dyrt och passar inte in i budgeten. Därför chansade jag och klickade hem lite söta wallies på Tradera. Nu har jag pysslat och donat och känner mig faktiskt väldigt nöjd med resultatet. Det känns barnsligare och sötare men samtidigt snyggt.

 
 

Inga kommentarer: