söndag 28 oktober 2012

Fullt ös medvetslös

Det är inte första gången jag använder den rubriken. Denna helgen har det varit 100% sant på många sätt. Fredagen bjöd på "after work". Inte en vanlig sådan där man går hem i städat skick kl 19.30 utan en sådan där man visst råkar stanna till stängning och sedan raglar hem på skakiga ben efter några glas vin för mycket kl 2.00. Det blir ganska många timmar på krogen. Tur att det inte behöver kosta skjortan ändå eftersom jag numera uppenbarligen blir snurrig av att lukta på ett glas vin...Men i fredags blev det mer än bara ett glas. Det kändes av i lördags vill jag lova. Att Stefan skulle ha kompisar hemma och jag lovat att lämna huset kl 12 gjorde inte saken bättre. Tur att man har päron som kan ta hand om mig och barnen ;-). Skämt åsido, mammalivet bjuder ju på en hel del dåligt samvete men detta förhöjs ju ca 100 ggr när man dessutom orsakar det själv genom att vara väldigt bakis. Men det händer väldigt sällan numera... väldigt VÄLDIGT sällan.

Lördagen överlevdes iaf och idag har jag bara varit "vanligt" trött. Skönt. Nu får nog klackarna stå och vänta ett tag innan de får slå runt igen...

Syskonmys i soffan

Fina lilla hjärtat...

...kan inte vara stilla många sekunder!

En fredagsfixad mamma...inte så fin dagen efter så det tänker jag inte fronta!!!

Inga kommentarer: