tisdag 16 oktober 2012

Nätskadad (igen?)

Tyckte att jag skrev detta imorse men tydligen inte? Jag har haft en dag fri ifrån FB. Jag älskar sociala medier med instagram och bloggar och allt vad det innebär. Men när mina tankar formas som statusuppdateringar och alla små kodakmoments i vardagen hamnar bakom filter med små fina ramar och käck text kände jag att jag behövde en liten paus. Min egen blogg kan jag inte låta bli eftersom alla tankar måste ut nånstans!

Idag när Selma var på dagis var jag hemma och gjorde ingenting. Nätterna numera är f ö r j ä v l i g a! Agnes sover i snitt 90 minuter innan hon vaknar och gallskriker, så håller det på heeeela natten. Pigg som en mört är jag! Eller inte. Stefan oroar sig nog lite för min mentala hälsa när jag sitter hålögd i ett hörn och stirrar rakt fram...





Inga kommentarer: