lördag 3 oktober 2009

Sovmorgon!

I går kväll skojade jag och Stefan om att jag skulle vakna först när hans klocka ringde kl 5 på morgonen, det blev nästan sant!!! Lillskruttan behagade vakna 4.45 första gången, helt fantastiskt. Sen betyder kanske inte detta sovmorgon för de flesta normala människor men ni med småbarn förstår nog min lycka! Jag kände mig direkt som en utvilad pigg och fräsch mamma, Selma somnade sedan om med mig i sängen och där låg vi och mös ett bra tag. Halv 8 gick vi upp och jag käkade lite frukost och så lekte vi lite och sen sov vi lite till. Vid lunchtid blev skruttan lite less på den kalla lägenhet så vi travade iväg till Fredrik en stund. På väg hem kom jag på att det ju faktiskt är lördag och att det då är ok med lördagsgodis, jag satte av mot Coop eftersom Selma somnat sött i vagnen men insåg plötsligt att jag glömt sätta på mig ansiktet på morgonen och ville därför inte promenera igenom ett lördagspackat A6, så det blev inget godis!

2 kommentarer:

Mormor sa...

Det går faktiskt att visa sej utan ansikte på A6

banna sa...

hahahahahaha