måndag 12 oktober 2009

Dagens gästbloggare: Selma

Tjenis!

Äntligen låter morsan mig snacka lite med er bloggläsare. jag tänkte berätta lite om min dag och kväll. Jag råkade sova över nattamaten och vaknade inte förrän typ 4.30, blev skitbesviken över detta och hämnades med att vakna redan kl 6 igen, då ville jag ligga å snutta konstant bara för att jävlas... Mamma lyckades dock smita när jag vilade ögonlocken en liten stund, fräckt värre! Inte nog med det, sen smet hon iväg till A6 utan mig, jag som älskar att shoppa (eller gör jag? vet faktiskt inte, brukar sova bort dom stunderna). Jag hörde att hon sa till pappa att hon inte skulle köpa nåt till mig idag men hon misslyckades som vanligt...hehehe. Dagens inköp bestod av dessa urmysiga raggisar. Nu vet jag vad ni tänker - satan i gatan va lång hon har blivit, och vilka gigantiska fötter!!! Vad ni inte vet är att det enbart beror på perspektivet...


Hursomhelst, de är jättevarma och det försökte jag visa för mamma genom att sparka av mig dom, men vad händer då? Jo dom dras på ännu högre å så får jag börja om igen...tröttsamt! Jag har ett litet tips på typ världens bästa musikvideo, jag kan sitta och titta om och om igen utan att tröttna, kolla va bra den är! Och såhär fint kan jag stå när jag diggar till den:


Nu har jag tänkt somna gott, men inte för gott så jag missar att vakna igen, för så kul kan ju inte mamma ha det. Hörde ett rykte om att vi skulle till banken imån, det kan bli kul (för mig iaf...). Godnatt allihopa!!!

3 kommentarer:

Marie sa...

Hörru Storfot! Tror jag det att du står stadigt på de där jättefötterna! Den videon gick på repeat här hemma också när storkusinerna var i din ålder!
Puss från Habo!

Morfar sa...

Du skall nog satsa på en simkarriär, lär vara bra med stooora fötter.

Anna sa...

Ang. kommentaren om arbete och trägolv. De drog inte bort kostnaden för att lägga golvet i köket för oss heller. Vi sa till och då drog de bort 1500 kr (för hall och kök). Kostnaden för att lägga klinkers 7000 kr. Tror att man måste hålla koll på precis allt för att inte bli lurad. Tycker att ni ska påpeka att inget drogs bort för golvläggningen eftersom de onekligen försöker undanhålla detta. Dessutom la de till lite andra kostnader som vi var tvungen att ifrågasätta tex montering av blandare och målning av huset. Jag undrar lite vad de håller på med egentligen med vårt hus eftersom det redan börjar hända saker för er och vi egentligen borde ligga före i tidsplanen. Har ni valt kakel och klinkers ännu?