söndag 11 oktober 2009

Tiden går så fort!

Sitter här hemma och kollar gamla bilder på datorn och fastnade i Sydafrika-albumet. Så galet att tänka att för ungefär ett år sedan när jag satt där på hästryggen, susade fram över sanden och fnissade åt att Stefans häst ine ens ville doppa hovarna i havet så låg lilla pyret i magen utan att vi visste om det. Jag gjorde nog allt man inte ska göra under en graviditet (vilket jag nojjade mig en hel del över). Jag åt malariatabletter, drack liiite för mycket alkohol, åt massa förbjuden mat och red på en galen häst. Vilken tur att Selma redan då var en envis liten varelse och höll sig kvar ändå!

Älskar den här bilden och är mäkta imponerad av att Stefan kunde ta kort under tiden han manövrerade "Red" som var ett riktigt vilddjur. Familjen har gått och lagt sig så det är väl lika bra att jag gör detsamma. Troligtvis kommer Q-tip väcka mig till tonerna av "inatt, inatt är det du är det jag..." vid ca 3.00 så det är bäst att somna i ilfart...

2 kommentarer:

Vomitizers mamma sa...

ha ha....Och ingen ska få ta, ...., ifrån mig!

Anna sa...

halkade vi in på en annan låt nu? Är det kanske Soundtrack of the Vomitizer?