fredag 23 oktober 2009

Fredagsmys

Lyxen började idag redan vid lunch, Stefan och Selma skulle spendera lite kvalitetstid tillsammans och jag åkte till Johanna där vi åt yummy libanesisk takeaway. En av fördelarna med att bo i stan är att det ju finns lite större lunchutbud än vad det gör ute på vischan dit vi ska flytta, där finns det ju typ pizza, pizza, pizza eller pizza att äta. Det gäller med andra ord att passa på. Som vanligt tänkte jag fotografera maten för att läska er men hann inte innan vi hade slukat allt. Efter maten var vi härligt dästa och satt proppmätta i soffan och fnissade, härligt med ett gott skratt.


Väl hemma och helt slut vilade jag och Selma i soffan, sådana stunder vill jag pränta in och minnas precis hur det känns för det är helt lovely!



Angående huset så har Stefan varit på Samrådsmöte med kommunen och allt gick bra så nu är det bara att köra på! Nu ska vi kolla på Idol tror jag minsann, kanske kan rota fram lite gamla popcorn att festa loss på!

3 kommentarer:

Mormor sa...

Kan man säga annat än att det ser mysigt ut. Njut för den tiden kommer inte tillbaka

Marie sa...

Ser supermysigt ut!
Bebistiden kommer inte tillbaka, men det är allt bra mysigt att mysa med en (eller två) fyraåring(ar) i soffan också :-)
Ha en fortsatt härlig kväll!

Johanna sa...

Ja när de somnar på en så mår så bra!! Semlan ser tuff ut i sin mohikanfrisyr :)