torsdag 1 oktober 2009

Höstrusk

1 oktober idag alltså, hösten är här med besked och därmed regn, blåst och iskyla (nja kanske inte is men nästan). Vi började dagen på A6 med massor av små ärenden som vi tänkt uträtta. Det gick väl sådär kan jag erkänna. Skulle köpa praktiska promenadkläder till mig bland annat men det enda vi kom hem med var 2 vantar och 3 strumpor till Selma och Fifa 10 till Stefan, jag fick ett par ynka vantar och en mössa som jag genast invigde när jag och Selma traskade hemåt i skitvädret. Så himla svårt att hitta snygga/praktiska kläder som man kan ha på sina prommisar (vill ju inte behöva gå ut i pyjamas) nån som har nåt tips? Ikväll blir det nog mysbad med Selma, räkna inte med bildbevis på detta!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Kan du inte lägga ut nån bild där du badar?

Anna sa...

ja eller hur...