torsdag 17 september 2009

Torsdag, lugnet före stormen.

Det verkar som att till och med Selma känner på sig att det är något i görningen, det är nåt som inte är som det ska riktigt... Imorgon påbörjar vi flytten lite lätt. Därför tänkte jag idag ta ledigt från allt sånt och göra lite annat, men det är inte lätt att låta bli kartongerna som man ser vart man än befinner sig i lägenheten, det är dessutom mycket knepigt eftersom trots att vi packar och packar så finns det lika mycket s**t kvar ändå...

Idag har jag iaf hängt en stund hos Johanna och Nils tillsammans med Kattis, Ellen och Selma. På vägen hem svängde jag förbi tomten och så här ser den ut nu:


Ser ju inte så roligt ut, fast den där högen med sand är mycket uppskattad! När vi sedan kom hem lyckades jag äntligen få den lilla illbattingen att sova, man kan tro att övningarna i följande film borde trötta ut henne men inte....




Nu ska vi se om jag kan få chilla lite framför TV´n...

1 kommentar:

Pappa sa...

Kul att se att det börjar hända lite på tomten.

Såg ut som ett rejält träningspass av Selma.

Se nu till att packa klart så det bara är till att bära och flytta på Lördag