lördag 5 september 2009

Livet som ensamstående...

...kan inte vara enkelt! Inte nog med att man då inte har någon att dela det jobbiga med, man har ju heller ingen att dela glädjen med. Som typ alla vet så är ju Stefan på Sicilien och Malta med grabbarna i familjen för att kolla på fotboll (det innebär ju automatiskt att man måste vara borta 6 nätter....). Detta känns helt ok för mig men jag tror det är värre för honom att vara borta ifrån Selma (mig är han ju van vid att vara ifrån). Jag hade absolut inte velat vara borta så länge ifrån mitt lilla gryn. Idag har jag spenderat dagen så här:


Alltså i Habo tillsammans med familjen Jönsson/Johansson. Smilla är mycket intresserad av Selma och vice versa, den där lilla hunden får vara rädd om sina långa öron så att inte en liten näve får tag i dem...


Hemma pågår nackträning dagligen och det blev lite roligare när jag la amningskudden under bröstet på Selma, så här kul blev det!



Sötnos!

Nu ska jag chilla i soffan och kolla på Without a trace.

1 kommentar:

Mormor sa...

Vilka goa barnbarn man har.