fredag 11 september 2009

Dålig stil

Nu känner jag mig lite dålig som inte uppdaterat här på ett tag...sanningen är att jag varit alldeles för upptagen med att få vardagen att gå ihop här hemma. Inga katastrofer har inträffat men jag säger bara det att det är ganska slitigt att vara ensam med Selma, hon gillar ju liksom inte att sova och sånt utan leker gärna olika "tå-lekar" och "tiger-lekar" sådär vid 2-3 på natten...detta innebär att hon morrar och drar i sina egna tår tills dess att jag vaknar och kan sen pågå i någon timme. Hon är ju hyfsat nöjd med detta så jag skulle väl kunna sova men icke!

Nu har ju iaf Stefan kommit hem så vi kan få nån ordning på rutinerna här hemma. Först ska vi bara genomföra ett dop också! Ska bli jättekul att bjuda hem nära och kära till päronens trädgård (håller tummarna för att årets första höststorm inte ska slå till...) och käka smörgåstårta och annat gott! Ytterligare rapport angående denna tillställning kommer!

Nu ska jag skriva ihop kalkyler och lite andra skojiga dokument som har med huset att göra!

Inga kommentarer: