söndag 13 september 2009

Dopet i bilder.

Nu har vi alltså "klarat av" dopet. Det krävdes en del planering men resultatet blev bra, och vi hade verkligen tur med vädret! Vi hade inte klarat oss utan all hjälp ifrån min kära mor och svärmor (pappa förtjänar också en liten eloge!). Det var också jätteroligt att kusin Daniel kunde hålla i dopet som blev precis så hemtrevligt och mysigt som jag ville. Nu tänkte jag bjuda på lite bilder ifrån tillställningen.


Dukning inför dopet med hjälp av mamma, förberett dagen innan av mor och svärmor.


Jag fixar bordsdekorationerna!

Dags att doppa lillan.

Undrar vem som är mest ledsen, Selma eller godmother Marie???


Godfather Daniel och godmother Marie tillsammans med Daniel, mig, Stefan och Selma.

The Paparazzis.

Snabbt byte till outfit nr 2, partystassen!

Matdags i det fina partytältet som mamma och pappa ordnat.


Dagens efterrätt, cupcakes bakade av mamma och dekorerade av Stefan...visionen var iaf min.



Lilla Selma i sin sjömansoutfit, ber dagen till ära!

Tack alla för en fin och lyckad dag och alla fina presenter!!!!





4 kommentarer:

Bibban sa...

Stort grattis till dopet, ser ut som festen blev riktigt lyckad..KRAM Bibban

Malin sa...

Åh va fin hon var!! Ni hade det mysigt ser jag, och riktigt vackra cupcakes! Grattis till dopning!

Pusspuss på er från skånelandet!

Linda sa...

Hittade hit genom Maries blogg. Det ser ut att ha varit ett riktigt mysigt dop. Fin liten tjej ni har! :-)

Johanna sa...

Fin hon var i sin lilla sjömansoutfit!!