tisdag 22 september 2009

Kartonger, kartonger, kartonger...

Behöver jag säga mer än detta? Var kommer alla kartonger ifrån, jag misstänker starkt att det är någon annans grejjer vi har med oss för de satans kartongerna och sopsäckarna försvinner ju aldrig trots att jag plockar och plockar och plockar... Eller så beror det på att jag har en liten höna här hemma som pockar på uppmärksamhet större delen av dagen och det är ju roligare att leka och mysa än att plocka upp, så jag får kanske skylla mig själv... Inatt insisterade hon på att vi skulle vara vakna och umgås mellan 3 och 5, jag var inte så pigg på den idén men det är ju inte jag som bestämmer över det där med sömnen längre. Så vi hängde i vardagsrummet och jag lekte intensivt med Selma så att hon skulle bli trött snabbt igen, lyckades väl sådär. Nu sover hon dock så jag passar på att käka frulle och dricka kaffe i lugn och ro. Tänkte promenera upp till A6 idag men vädret verkar riktigt kasst tyvärr.

Om ni vill se fler härliga bilder från flytten så kolla in Maries blogg.

Angående husbygget har vi äntligen skickat in bygglovshandlingarna, nu börjar det hända grejjer!!!

1 kommentar:

Johanna sa...

Ja barnen styr oss med järnhand! Vi har inget att säga till om...Tur att du är "ledig" när hon vill leka på nätterna :)