måndag 28 september 2009

Bättring

Idag är allt bättre med lillskruttan, skönt eftersom det är jobbigt när hon inte kan berätta vad som är fel. Som nybörjare i föräldrarollen blir man ju lätt lite nojjig över minsta lilla. Idag har vi varit på BVC och vägt och mätt henne och hon växer precis som hon ska. Hon väger nu ca 6,2 kg och är mäktiga 64 cm lång, bara 100 cm kvar sen växer hon snart om mig! Lillan har lite svårt att somna om på morgonen numera vilket har resulterat i många morgonpromenader senaste veckan, vilket egentligen är enbart positivt. I lördags var Stefan ute med henne mellan 7 och 9 på morgonen för att jag skulle få sova, vilken kille! Idag promenerade jag till Torpa där jag blev upphämtad inför BVC-besöket, saknar mina gamla kvarter...

1 kommentar:

Mormor sa...

Det va lite annan min än i söndags när vi firade pappan.