onsdag 30 januari 2013

Vilken dag!


Jag är helt slut. S.l.u.t. Sluuut... Fy vad fult ett ord blir när man ser det för många gånger. Men det är sant. Dagen har bjudit på mycket aktivitet och absolut noll vila. Självklart mitt eget påhitt att planera mycket utan att peta in vila så jag får skylla mig själv! Det som har gjort dagen extra jobbig har varit att Agnes varit vaken typ HELA dagen. Hon vilade ögonen ett par minuter på fm och sen några sekunder på eftermiddagen. That's it. Så henne la jag för natten redan innan kl 18. Får väl se hur länge hon sover. Selma var svintrött så henne lurade jag isäng strax innan kl 19. Sen har jag givetvis haft Agnes uppe i retur en sväng. Så hostig är hon lilla gumman. Nu trillar mannen innanför dörren för att kolla fotboll. Jippi. Jag ska ta ett glas vin och sen däcka! God natt!






Sov med dig sketunge...

Inga kommentarer: