fredag 1 februari 2013

Pustar ut i soffan

Nu har jag städat i typ 4 timmar. Lite lunchpaus och nu kaffepaus men däremellan har det varit intensiv storstädning. Stefan är iväg med barnen så jag kan köra på ostört. FAB! En fördel med att ha småbarn som gärna hänger mig i hasorna 24/7 är att nästan allt som innebär egentid uppskattas på ett helt annat sätt än tidigare. Att åka och handla (spelar ingen roll vad eller var) är himmelriket, att städa (toa, avlopp whatever) är ren och skär avkoppling och att gå på toa ifred är som gå på spa. Man lär sig verkligen att uppskatta de små guldkornen i vardagen. Men efter ett par timmar själv börjar det suga lite i magen och jag längtar efter mina bästa små guldklimpar igen. Älskade ungar!




Mina små galenpannor är ute och går med en låda. Båda skrattar hysteriskt ;-)

Inga kommentarer: