lördag 16 februari 2013

31 slår 30!

Vilken dag vi hade igår! Stefan kom hem efter jobbet och sa att jag skulle packa en liten väska. Vi skulle åka om en timme. Jag yrade runt och packade och frågade massa frågor nyfiken som jag är. Fick inga svar. Sen åkte vi iaf iväg till vår avlägsna destination ;-). Hotell Victoria i stan. Helt perfekt tycker jag! Sen gick Stefan iväg och fixade surprise nr 2. Biljetter till Petra Marklund på konserthuset, FAB! Vi käkade trerättersbuffe på hotellet innan vår privatchaufför hämtade oss i en lyxig Lexus. I baksätet hade han laddat med champagne och en låtlista ifrån vårt bröllop. OMG! Jag blir helt rörd av all omtanke... Efter spelningen blev vi hemkörda av lillebror igen. Morgonen började kl 8.30 med en kurrande mage som nu är helt proppmätt. För att toppa av lyxigheten har mamma och flickorna fixat tårta hemma till eftermiddagens lilla kalas. Underbart!!!! Jag är mållös. Tack alla!!!!















Inga kommentarer: