onsdag 23 januari 2013

Dessa tidiga morgnar

Idag är det lätt att hålla sig för skratt. Båda barnen vaknade 5.20. Fucking jävla jippi. Jag är sur och tvär och väldigt väldigt bitter. Jag har förstått att det finns människor som på allvar tror att den här sidan inte finns hos mig. De har fel, jävligt fel! Idag skyller jag min ilska delvis även på PMS-helvetet. Skulle vi inte göra nåt speciellt kan det väl funka att gå upp så här tidigt men idag ska jag ta med hela patrasket till jobbet och sen lite umgänge i vmo... Kunde behövt få sova till sju iaf. Och ikväll är jag själv med barnen (igen) eftersom Stefan ska på hockey. Hurra....



2 kommentarer:

Unknown sa...

Vet inte om det hjälper Anna, men ... det ändras snart! Kram

Anna sa...

Tack...bitterläget förbättrades under dagen men det är alltid värst på morgonen, speciellt när man har något man måste uträtta, och idag skulle båda barnen med på medarbetarsamtal...men de höll sig i skinnet!