onsdag 2 januari 2013

Tänk så rätt jag hade!

Det blev en lång dag, en lång kväll och fan nästan natt innan mina små skatter knoppade in idag. Vad som pågår med Agnes är svårt att säga. Hon är sjukt gasig i magen och vaknar av detta titt som tätt dygnet runt vilket har gjort att hon inte sovit bra varken igår natt eller idag på dagen =gnällighet. Jag tror det beror på hennes förkylning och allt snor och slem som hon antagligen sväljer ner, bebisar blir ju visst förkylda i magen. Vad det än är så är det inte roligt. Speciellt inte när man är själv på kvällen. Selma fick vara uppe och kolla på "Alvin och gänget" och hon klarade sig nästan genom hela innan hon däckade i soffan. Men eftersom jag lovade att bli mer positiv så vänder jag på myntet och ser detta som en rolig kväll med massor av kvalitetstid med mina tjejer (ja, jag är ironisk). Blä för kvällar när man inte ens hinner gå på toa!

Inga kommentarer: