lördag 28 januari 2012

Same same but different...

Ikväll ska vi ut å käka jag och mina fina flickor. Har egentligen fler finingar i tjejligan som jag gärna skulle spendera många härliga kvällar med men de har emigrerat en bit bort, inte så jätte långt men för långt för att vi ska kunna träffas ofta nog. Tur att det finns FB och annat så att det går hålla sig lite uppdaterad iaf. Just nu sitter jag här och sippar på ett glas vin, japp, ett glas vin. Det fina i det hela är att det givetvis är alkoholfritt men det smakar inte saft för det, det smakar vin. Jag har duschat, plattat håret och sminkat mig. Känns härligt. Det är så härligt att få sådana tillfällen ibland, tillfällen då allt känns precis som vanligt, då jag inte tänker på allt som kommer förändras om drygt 2 månader. Men tankarna om framtiden börjar verkligen tränga sig på. Vi börjar fixa lite praktiska grejer, börjar så smått koppla om ifrån jobb-fokus till nybliven-mamma-fokus. Det där sköter sig ganska bra självt faktiskt, det är nog så att jag mest behöver anstränga mig för att hålla kvar "rätt" fokus i 5 veckor till. Det ska nog gå bra.

Nu ska jag iaf ha en supermysig kväll med mina preggovänner!

Jag och badankan...

Mmmmm...Torres!

Inga kommentarer: