onsdag 4 januari 2012

Morgondagens projekt

Jag är trött på att vara sjuk. Det är ju så tråkigt. Därför har jag bestämt att jag är frisk imorgon. Finns den förbannade nästäppan kvar tar jag tag i att ringa VC och hoppas på kortisonspray. Sen är jag frisk. Då tar jag tag i roliga saker som att göra iordning i min garderob med de två nya "snålbackarna" som mannen inhandlade idag. Måste ju börja fixa och dona så att nästa lilla familjemedlem får något slags utrymme att ha sina grejjer på. Jag känner hur behovet och lusten att "boa" ökar hela tiden. Jag vill rensa, organisera och planera hela tiden! Igår försökte jag få med Stefan i planerandet mitt under en fotbollsmatch, gick ganska dåligt... Imorgon tar jag iaf tag i "svarta hålet" i garderoben. Det är en låda där jag hivat ner alla möjliga gamla paltor och "bra-att-ha-om-man-ska-måla-plagg". Problemet (ett av dem) är bara att alla plagg är svarta och har skapat en ogenomtränglig massa som nu desperat behöver organiseras och troligtvis slängas... Wish me luck!





Nybadad och nyklippt liten My med knut på huvudet...

Inga kommentarer: