torsdag 5 januari 2012

Charmigt egentligen...

Kl 4.00 är inget speciellt gulligt eller charmigt. Den pratglada lilla tösen som ligger och nynnar på alla olika sånger hon kan och viskar i mitt öra om att hon minsann sovit gott nu känns mest som en liten plågoande, en väldigt söt liten plågoande såklart. Med sin allra tystaste lilla viskning säger hon. -pappppaaaa... De e sfårt att somna... Vill du fölla me mej upp? Snällaaaa... 5.15 gav han upp och hängde med henne. Skönt för mig. Jag har en känsla av att denna förmiddagen kommer bli en lång väntan på lunchvilan...



2 kommentarer:

elin sa...

hej anna!

nu var det länge sedan jag kikade in här! så härligt att läsa om din lilla dotters framfart i livet.

ett stort GRATTIS till magen, måste jag ju passa på att säga!!! när beräknas den lille hitta ut?

ha en god fortsättning!

kramar o hälsningar från ljunghedsvägen 67, fast inte nu längre förstås...

Anna sa...

Hej! Jag har spanat in din sida ibland men du kanske lagt ner/pausar bloggandet?

Man tackar, man tackar, tillökningen beräknas i början av april...får se hur det stämmer!
Hoppas du har det finfint och njuter av det vackra vädret, ha ha ha...*ironi*.