fredag 1 november 2013

Jag är inte bitter ;-)

Har sett lite bilder ifrån Stefans resa till Dubai idag. De innehåller ungefär: sol, sol, sol, glass, pool, bad, gigantisk byggnad and so on. Här har vi: regn, rusk, blåst, glass, pool, bad och vårt eget hus. De sista 4 sakerna är ju dock väldigt mysiga och jag gillar verkligen att ha de här lediga dagarna med barnen och nu när de är så stora kan jag hitta på mer med dem. Att vi har badet så otroligt nära är ju också en enorm vardagslyx! Nu när det är höstlov kostade det endast 10 kr pp och Agnes var gratis så det kan tom en fattig deltidsarbetare ha råd med ;-). Sen har vi käkat tacos hemma hos mamma med svärmor innan jag och Agnes åkte hem. Selma är kvar och har eget fredagsmys med mormor. Jag hoppas på en god natts sömn men jag vet ju samtidigt att morgonen kommer starta tidigt...









Kusin Kian mellanlandade lite oxå...

Inga kommentarer: