torsdag 14 november 2013

Hur trötta kan två päron bli?

Jag och Stefan är SÅ trötta. Han har typ gått och lagt sig och jag kommer snart gå och knyta mig jag med. Helst av allt skulle jag gå i ide med min nya underbara kudde och bara sova och sova. Men icke. Istället kör vi på med kassa, hostiga nätter och barn som trillar ur sängen till höger och vänster. Det låter väl härligt? Jag vet inte när jag sov en hel natt sist. Det var definitivt inte igår. För tillfället somnar barnen på ca en minut på kvällen och man skulle ju kunna tänka sig att de kunde hålla sig sovande hela natten av ren trötthet... Inte då. Jag känner att en prioritet just nu är att få till någon slags relaxande aktivitet för mig och mannen. Hint hint ;-).



Selma och "paddan"


Lillan på donken


Två extremt tjuriga barn efter "härlig" promenad till biblioteket.

1 kommentar:

Unknown sa...

Jaa ta vara på nära och kära som kan hjälpa er att komma iväg lite. Minns när vi var i samma situation att jag längtade efter att ha närmare till mor o far. Kram, du gör det så mysigt för familjen Anna och det kommer att löna sig alltid! Kram fr en konvalescent …