torsdag 31 oktober 2013

Gräsänka

Stefan är ute och far runt i Dubai med pappa, lillebror och svärfar. Det lilla jag sett hittills är så coolt och svettigt att jag inte vet om jag vill se mer. Här är det allt annat än svettigt, när man pratar klimat iaf. För att vara ensam med två små bustjejer i nästan en vecka tar ju svetten till en helt annan nivå. Men hittills går det bra. Mina skruttar är så nedrans goa och roliga att umgås med så jag vet inte vad. Idag har Selma och viola traskat runt och sagt "bus eller godis" hit och dit och överallt och de var såååå tuffa. Motivationen att få massa godis kan ju peppa den fegaste. De hade ritat teckningar oxå som de delade ut för att minska på tiggerikänslan ;-). Imorgon har vi ledigt och Selma ska sova hemma hos min mamma aka gräsänka nr 2. Blir nog mys. Nu ska jag knoppa in och sova hela natten. Inshallah.








Inga kommentarer: