tisdag 10 augusti 2010

Njuter av vardagen!

Nu försöker jag passa på att NJUTA av vardagen, min underbara lilla tös och vårt härliga hem. Idag har vi haft mysigt fika på morgonen (ok, det var mariekex och vatten...), sen passade vi på att vara ute på lekplatsen läääänge och sedan i trädgården. Vem vet hur många soliga dagar vi har kvar? Dessutom börjar ju allvaret 1 september då jag börjar "förvärvsarbeta" igen, kan ju inte säga "jobba" för det har jag banne mig gjort hela föräldraledigheten också! På kvällen fick jag ett nyttighetsryck och gav mig ut på en löprunda (fast det liknade mest lunkrunda).

Dolly bjuds på en åktur


Caught in the act!

Stora tjejen kan gå in/ut själv!

3 kommentarer:

Bloggande 4barnsmamma sa...

Har en flicka född sep 09 som oxå kan ALLT själv:)
Ljuvliga ungar!

Marie sa...

Jag har oxå precis varit ute på en "lunkrunda"! Drygt två kilometer och nu sitter jag här och eftersvettas :-)

Kram!

Diana sa...

Hej, och kul att du tittade in på min blogg! Appropå ordtavlan så tror jag att det kanske är meningen att man ska skriva ut den själv..men jag har faktiskt ingen aning! :P Har tagit semester från bloggen så det tog ett tag att få svar, sorry. :)