måndag 16 augusti 2010

Grattis bloggen 1 år!

Ett år senare har 6846 unika besökare kollat in den här bloggen, i genomsnitt läser 22 personer vad jag babblar om varje dag, jag kan säkert namnge 15 av dem. Det har varit ett trevligt inslag i vardagen att blogga tycker jag, och jag vet att de jag bryr mig om tycker detsamma. Snart är det dags att börja jobba igen och då kommer inläggen säkerligen komma lite mer sällan men jag ska försöka att hålla igång. Idag firade jag 1-årsdagen med sovmorgon till 9.30, underbart! Dagen avslutades med härlig promenad tillsammns med Johanna. Bjuder på ett wordle av de mest använda orden de 50 senaste inläggen på bloggen!


Ok, den blev liiite pluttigare än jag förväntat mig...

2 kommentarer:

Johanna sa...

Keep up the good work!

Pappa sa...

Grattis på 1:årsdagen, lika roligt varje dag att kolla in din blogg.