tisdag 31 augusti 2010

Härlig nytta!

Trodde aldrig jag skulle känna att det är SKÖNT att springa (eller lunka kanske är mer passande). Under sommaren har jag försökt mig på denna billiga, effektiva och minst sagt asjobbiga träningsform och idag kände jag att det var skönt, att jag hade kunnat springa lite till trots att jag plussat på ca 1 km på rundan. Det var verkligen en sjuk känsla. Kanske beror det på den härliga löparjackan jag inhandlade i Ullared? Hur som helst så är detta något jag verkligen ska försöka fortsätta med nu när den verkliga vardagen sätter fart, imorgon är det dags för jobb för första gången på ca 16 månader, det är också en sjuk känsla... Som kontrast till den roliga shoppingen innan shoppade jag även mindre roliga saker som t.ex de här:



Fast mina är helsvarta. Fy för fotriktiga skor, ett nödvändigt ont!!!

Inga kommentarer: