måndag 19 maj 2014

Skratt på fel ställe

Ikväll har jag varit en sån där oproffsig, sur och irriterad mamma. Efter en heldag med två ömsom busandes ömsom bråkandes tjejer hade jag behövt en lugn skön kväll i soffan framför TVn. Visst sitter jag i soffan nu med, framför TVn men inte själv framför nån bra serie eller film utan tillsammans med min snoriga och hypade halvsiamesiska tvilling som envisas med att kolla på "böööönarna" aka krambjörnarna. Nu sitter hon iaf still istället för att i ren trots balansera runt på soffryggen eller på en barstol. Mina nerver. Att dessutom tvingas titta på det käckaste programmet sen "7e himlen" känns som tortyr... Angående rubriken så är båda tjejerna i någon fruktansvärt irriterande fas där alla tillsägelser och mer eller mindre trovärdiga hot bemöts med ett illmarigt skratt. Fy.fan.va.irriterande! Imorgon är det Stefans tur att ha heldag med den lilla iaf. Hon får stanna hemma pga snor och hosta...














Inga kommentarer: