lördag 31 maj 2014

Konstig läggning!

Igår hade jag en skum upplevelse när jag skulle lägga kidsen. Jag förutsatte att de ville sova hos mig (jag VILLE att de skulle sova hos mig...) och Selma somnade ganska beskedligt efter en liten sångstund som mest bestod av sånger där halva texten byttes ut mot "kiss", "bajs" eller "prutt". Inte min ide men möjligen mitt fel. Agnes låg mest och krånglade och härjade och till sist hoppade hon ur sängen. Jag följe efter för att se vad hon tänkte göra och blev hyfsat förvånad när hon gick in på sitt rum, började plocka undan från sängen, drog bort täcket och kröp ner. 10 minuter senare sov hon. Jag var givetvis tvungen att sitta där inne och bli tvångsmasserad av hennes fötter men ändå. Sen sov hon där hela natten till 7.30. Galet. Och skönt!



Gårdagens date med Fred.

Inga kommentarer: