lördag 24 maj 2014

En kväll på stranden

Igår hade vi den härligaste, lyxigaste och mest lyckade kvällen på länge jag och delar av min fina tjejliga. Efter att ha stressat hem efter jobb och svettig som tusan kämpat för att få sminket att inte rinna bort direkt och håret att stanna uppe i någon slags frisyr skjutsade Stefan ner mig till vätterstranden där jag och Malin mötte upp Johanna och Kattis. De hade köpt mat på sushi latino och hade med filt och jordgubbar. Jag och Malin hade med oss bubbel och glada humör. Upplagt för en riktig superkväll. Där satt vi sen med diverse sällskap som avlöste varandra (helt oplanerat såklart) i x antal timmar. Typ 4. Efter dessa härliga härliga timmar då vi fick njuta av en helt spegelblank Vättern och en fantastisk solnedgång begav vi oss till Twin där vi spenderade ytterligare några timmar i olika sällskap. En underbar kväll med underbara vänner!




















Inga kommentarer: