fredag 2 maj 2014

Mina trollungar

Det har ju varit en hel del ledighet på sista tiden. Detta har inneburit mycket tid med min härliga familj. Agnes är så himla rolig just nu och pratar hela tiden. Om allt. Heeeela tiden. Det är så himla kul att ha små pratstunder med henne. En dag höll hon på att klippa mig med nagelsaxen. När jag sa att det gjorde ont klappade hon lite på mig: de e baja jag mamma, de e baja ja..." Ok, då känns det bättre! Så fort Selma säger nåt så säger Agnes: "ja meee, jaaaa meee". Livrädd att bli bortglömt och utan roligheter. Varje gång Selma och viola vill leka själva hänger Agnes i dörren och gråter hjärtskärande. I onsdags var det Valborg och då härmade hon även Selma genom att premiärrida, på en inte jätteliten häst. Tuff tjej. Hon var sååå stolt efter. "Ja jidej mamma! Benna jidej me".

Älskade älskade ungar!
















Inga kommentarer: