onsdag 4 april 2012

Vad nu då?


Chockar mig själv lite idag genom att vakna kl 5.00 strax innan Stefan gick upp. Kunde ju givetvis inte somna om men stannade i sängen till strax efter 6. Sen gick jag upp, sminkade mig och inser att jag känner mig PIGG! Vilken sjuk känsla! Jag känner mig typ som en normal människa, inte en jätteval som vaggar omkring och gnäller dagarna i ända. Innan Selma hunnit vakna har jag slängt i en tvätt med sängkläder och plockat iordning i sovrummet. Det här brukar vanligtvis ta en halv dag... Sen vankar jag nästan omkring och längtar efter att lillan ska vakna så jag får snusa lite på henne. Det här är verkligen en helsjuk morgon... Frågan är ju bara hur långt in på dagen denna energi ska räcka? Det verkar iaf som jag ska kunna vila lite idag, igår hindrade stenklyvningen detta...



Sned mage...

1 kommentar:

Unknown sa...

Det är för att det är dags :))