tisdag 17 april 2012

Försöker samla mig...

Jag har många inlägg i huvudet just nu. Vill få ner lite mer av en förlossningsberättelse eftersom bloggen funkarlite som en dagbok för mig (inser att alla inte tycker det är skitintressant med alla bebisdetaljer som förmodligen kommer komma upp här allt som oftast). Sen kommer det säkert ältas en hel del sömn, bajs, mat och utvecklingstjafs här också. Men just nu försöker jag bara samla ihop tankarna tillräckligt för att komma ihåg saker som vilken dag det är och om jag duschade igår eller för 3 dagar sedan...amningsdemensen är alltså redan påtaglig. Jag kan iaf sammanfatta tiden som tvåbarnsmor hittills som intensiv och full med kärlek, kompromisser, trots och tyvärr en hel del dåligt samvete. Men jag antar att allt faller på plats med tiden. Förhoppningsvis innan 25 april när Stefan börjar jobba igen ;-).



Inga kommentarer: