onsdag 11 april 2012

Hur typiskt?

Stefan tog precis med sig Selma ut på en tur. Tanken är att jag ska vila. Tror ni det går? Självklart inte... Och inte är det Agnes fel heller, hon sussar så gott i sin säng (precis som inatt). Nej jag kan helt enkelt inte koppla av! Vill pilla med dagens nyinköpta bebiskläder, fixa i lillans byrå, dricka kaffe mm mm. Förresten så roar jag mig med att väga mig varje dag (inte för att siffrorna i sig är så roliga), men det är lite kul att se hur vikten ändras. tänk om man alltid kunde gå ner 1,5 kg/dag! Det hade varit nice tycker jag!




Dagens lilla outfit.



Gårdagens stora outfit...

Selma håller verkligen hov här hemma på dagarna. Var hon bestämd innan så är hon rena diktatorn nu. Hoppas detta är en övergående reaktion bara och inget bestående...

Inga kommentarer: