måndag 26 december 2011

Jul 2011

NU har jag äntligen tagit tag i att återge lite av vårt julfirande i år. Detta året lyckades vi samla båda våra familjer utan inslag av kräksjuka, pjuh! Jag hade värsta psykiska magsjukan dagarna innan... Nu känner jag mig alldeles julbakis och utpumpad på minsta lilla energireserv som fanns kvar. Ikväll ska jag dock ut och dejta Johanna och Malin som är på julvisit i stan, ska bli mysigt. Nu låter jag bilderna tala för sig själva...

Skinka, såklart!

Nästa klassiker!

Selma suktar efter sötsakerna


Det varma....mmmm

Barnens favoritdel av vardagsrummet

Mer mat

Årets dukning blev traditionell

Kusinmys framför Kalle

Helbild på dukningen

Selma diggade käket

Bästa bilden på kusinerna samlade, det säger kanske en del om de övriga...

Selmas skörd, hur MKT paket som helst...

Sleten mama och värdinna e

Selmas mjuka paket

Juldagen fortsatte i frosseriets tecken...



Inga kommentarer: