lördag 10 december 2011

Andningspaus

Nu är det helg igen. Ännu en veckas "slit" är lagd till handlingarna och jag kan åter igen fokusera 100% på min lilla familj. 2 dagar i veckan känns alldeles för lite men nu när det snart är jul har jag iaf lyckats peta in lite fler dagar att chilla på. Och sen är det bara 2 månader kvar att jobba, stay strong liksom! Dessutom är ju heltidsjobb helt självvalt så jag kan ju inte klaga! Denna helgen bjussar mest på småmys och någon mindre aktivitet men det känns helrätt att bara ta det lugnt. Jag har under hösten blivit totalt ASKASS på att ta kort, måste bättras på nu till jul! Men när det alltid är mörkt är det svårt att få till fina bilder. Ska försöka få till lite snöbilder idag, Selma har redan hunnit tjata en stund på att få gå ut i snön, så snart är vi nog ute! Om bara jag kan slita mig ifrån mysbyxorna...

Inga kommentarer: