söndag 25 december 2011

Dessa tuttar...

Missförstå inte rubriken nu. Det är napparna vi talar om. De är numera överlämnade till tomten och det går hyfsat utan dem. Det första Selma sa i morse var - sen måste vi köpa nya tuttar till bebisen (hon trodde först att hennes skulle gå i arv...). Och under dagen har hon vid några tillfällen frågat efter tutten men sen skrattat och sagt - jag ha ju inga...jag kan somna ändå! Middagsvilan har dock uteblivit och det tror jag beror på nappslutandet, hoppas den återkommer... Jag misstänker att det är jag och Stefan som saknar dem mest, det är himla smidigt att stoppa in den där i munnen på en trött och grinig tös, nu får man nig vänja sig vid en högre ljudvolym...









Tur att tomten kom med så många paket som håller fröken upptagen hela dagen...

Inga kommentarer: