onsdag 23 februari 2011

Vardagslunk

Eller kanske vardagsgalopp? Dagarna går så fort nu! Denna veckan känns extra kort eftersom det imorgon är dags att åka och spendera två dagar i Mullsjö på ledarskapsutbildning. Jobbveckan har ju alltså egentligen bara bestått av 2 dagar, på dessa två dagar ska helst en hel veckas arbete klämmas in men det gick väl sådär. Jag har bomull i huvudet, taggtråd i halsen och något som mest kan liknas vid segt klister i näsan. Känner mig snygg och fräsch som ni kanske förstår och jag har dessutom drabbats av nån lokal uttorkning på överläppen, skitsnyggt och behagligt. Detta tror jag beror delvis på den förbannade kylan och delvis på att jag envist försöker undvika nässpray och då måste all andning ske via munnen =irriterande mun/läpptorrhet. Det passar ju utmärkt att jag känner mig så här FAB just denna vecka eftersom jag och flickorna ska ut på galej i helgen. Men det spelar ingen roll om jag så har 40 graders feber på lördag, det blir utgång ändå!

Inga kommentarer: