söndag 6 februari 2011

Seg söndag

Idag mår jag och Stefan som vi förtjänar. Igår var vi hos grannar på fest och det var verkligen en helfest som slutade nån gång vid 2. Smarta som vi är skaffade vi bara barnvakt tills dess att vi kom hem på natten vilket givetvis innebar att det blev att gå upp tidigt med lilla fröken. Jag gick upp med henne vid 7 tiden och kl 9 byttes vi av så att jag fick sova lite till. Efter någon timmes vila var jag uppe igen och då gick jag och Selma ut och busade lite, mkt uppskattat av lilla fröken. Nu har vi precis sovit hela familjen och jag börjar bli människa så smått igen. Ikväll tänkte jag göra ett nytt försök med zumba...



Stolt mamma som precis blivit kallad Sessa av sin lilla tös, det måste väl vara den bästa komplimangen man kan få? Hon tyckte inte heller att det passade sig att en Sessa bytte bajsblöja så det fick Stefan ta hand om...hihi

Selmas nya favvolunch, varmkorv med bröd och tillbehör.

Selma hjälper mig att tvätta fönster...

Inga kommentarer: