fredag 31 december 2010

Hej då 2010!

Detta året slutar på samma sätt som det började, med MASSA snö. Snöhögen vid Råslätt har alltså existerat i ett helt år nu, det är galet. Det här året har precis som 2009 inneburit många nyheter och förändringar. Vi började året i skitlägenheten på Liljeholmen men fick snart byta upp oss och den 7:e maj kunde vi äntligen flytta in i nya huset. Strax därefter var det dags att fira Selmas allra första födelsedag. Nu har hon bossat över oss i 19 månader men det känns som en evighet och livet f.b känns otroligt avlägset. I september var det dags för mig att återvända till jobbet och det var faktiskt hur kul som helst, jag gillar mitt jobb och mina härliga kollegor så det var absolut inget nederlag. Min tid tillsammans med lillskruttan har ju dock minskat radikalt och jag njuter för fullt på helgerna och på mina lediga dagar. Hon har utvecklats så mycket sen hon började förskolan och pratar nu allt mer, det har t.o.m kommit några enkla tre-ordsmeningar ur den lilla tösen. favoritorden är ju dock: Sitt mamma! sitt pappa! Mat, kaka, kisse, vovve, tungt, nej, bygga, bok, nalle och en massa mer. Nu kör vi på med nytt år och nya möjligheter!


GOTT NYTT ÅR!

Inga kommentarer: