tisdag 21 december 2010

Ensidighet

Med risk för att bli ensidig och långtråkig så kör jag på ännu ett snöinlägg. Denna gången för att bevisa att projekt "tvinga-selma-att-gilla-snön" har lyckats! Idag när vi gick ut började hon alldeles självmant att gräva och hoppa i snön, snacka om att jag blev förvånad. Sen gick hon in för att hämta sin gräsklippare (som hon kanske låtsas är en snöslunga) och promenerar runt hur glad som helst. Ljudet av den där gräsklipparen är nog inte så uppskattat av grannarna dock... Efter detta börjar hon tjata om vagnen, så då måste vi gå en liten runda runt området och hon myser som en tok med åkpåse och mysfilt, sötungen. Jag är hemma idag eftersom även jag fick en släng av magsjukehelvetet igår morse...



kolla, ingen tutte!!!

snöslunga eller gräsklippare?

MYS!

1 kommentar:

Morfar sa...

Härligt att inte se tutten i munnen.

Selma kan väl meddela mig i kväll hur det funkar med gräsklipparen som snöslunga, något att testa kanske.