torsdag 9 december 2010

Bus och bråk

Idag är jag ledig, helt lovely att slippa släpa mig ur sängen kl 5 för att ge mig ut i snö och kyla. För det är verkligen MYCKET snö här. Var ute och joggade (lunkade) lite innan och på vissa ställen var det stor risk för att drunkna i snön. Men det var verkligen skönt att komma ut lite och svettas. Sen kom Johanna och Nils på besök. Selma och Nils bråkade/busade väldigt omväxlande men största delen kom de överens. Nu sussar skruttan och jag njuter av lite egentid. För tillfället planerar jag vilket julgodis som ska lagas...finns SÅ mycket gott!!!





Trött liten tös

Snö på baksidan

Jobbigt att bygga hus i snön!

Kurragömma bakom gardinerna...ajabaja!!!

Busfrön!!!


1 kommentar:

Pappa sa...

Ser fram mot att få smaka av julgodiset. Beställer mintkyssar.