lördag 4 september 2010

Nej då!

Jag har INTE glömt att skriva här, skrivandet har bara av förklarliga skäl legat på is några dagar Det är inte helt ojobbigt att efter 16 månaders hemmavaro börja jobba 7-16 igen. jag jobbade ändå bara 3 dagar första veckan men det räckte. När jag kom hem på eftermiddagarna ville jag ju givetsvis gossa med min lilla tösabit och datorn fick klara sig ensam. Tror det kommer bli lättare att kombinera allt när jag väl kommit in i jobbet mer. Det är ju nya rutiner som ska pusslas ihop. Värre lär det väl bli när lillan ska till förskolan också...

För att göra veckan ännu lite mer intensiv avslutades fredagen med en after work som höll på från ca 18-02, det var verkligen en heldag av aktivitet! Kära malmöiten Malin är på besök i stan och då måste det ju maxas! Kvällen blev rolig men man var ju måttligt trött efter. Jag vaknade av att ett 10-tal bikers (eller nåt) var här och plockade ner takpannorna som var kassa. Tydligen hade de fått en deal att de fick dem gratis om de gjorde jobbet. Så snart ska vi förhoppningsvis ha ett tak som är felfritt. Idag har vi för övrigt kollat fotboll på Hammarvallen, fast jag kollade inte ens 30 sekunder eftersom Selma skulle vaktas, inte mig emot! Trevligt var det iaf med barn, hundar och grillade hamburgare. Härligt liv i förorten!!!





Fikadags på vallen, tur för Selma att någon tagit med saft!

Fina flickorna!

Arbetande morsor!

Ricky B var glad på dansgolvet som vanligt!




Inga kommentarer: